Ik ga het gewoon doen...

13 november 2014 - Scheveningen, Nederland

Het is zo ver, de knoop is doorgehakt!
Over 3 weken vertrek ik naar Australië!! Backpackend, en verder niet weten hoe de reis eigenlijk verloopt! Wat ik wel weet is dat ik op 4 dec in het vliegtuig stap naar Sydney! Daar ga ik een week vollop fun beleven via Activity International, daarna..... Dat weet ik zelf ook nog niet!

Wauw,  mijn droom avontuur.. Is dit echt? Ik knijp mezelf nog even, kijk om me heen, blader door alle stapels papieren die ik voor me neus heb liggen.. kijk naar mijn ouders en dan realiseer ik het me.. het zijn nog maar 3 weekjes!

Na jaren lang dromen over de andere kant van de wereld, na maanden lang uitzoek werk, en na veel wikken en wegen, besloot ik na mijn zomer vakantie het gewoon te gaan doen! Backpacken in Australië :)

Wie wil dat nou niet? Menig mens zal jaloers op me zijn.. Vele zullen dit ook willen maar misschien niet durven of kunnen.. En ik, tsja zoals men mij kent. Wat in haar kop zit, zit niet haar kont zeggen mijn ouders dan.
Gewoon doen dus dacht ik!
Al weet ik ook heel goed dat niet iedereen dit even leuk vind.

Ga maar eens naar die schatten van opa en oma's toe met dit nieuws. Sorry maar euhm ik ga een tijdje weg! De 1 vind het geweldig, maar doodeng. De ander word met de minuut witter en weet zich geen raad, En dan besteld er ook nog iemand een droge zoete rode wijn omdat ze zo van slag is door mijn nieuws.

Dit achter de rug, moet je het je lieve vriendinnetjes vertellen!
Phoeeee dit is ook al zo zwaar! Blije gezichten naar mij, maar wat bedroefder voor henzelf, wijntjes om het te vieren, maar steunende en positieve woorden volgen snel net zoals de mooie herinneringen de meteen worden opgehaald en....... de rest laten we tot mijn afscheid hoor!

Dan volgt ook nog het nieuws voor mijn 2 bands. Wat zag ik op tegen het telefoontje naar PinkFloyd.. net een super gaaf concert gehad en de hele band keek uit naar onze tour.. Hun tour, helaas! Maar wat een begrip :).
SDDS is mijn thuis! Mijn saxie, kom je wel goed terecht... bah wat haat ik het om die achter te moeten laten zeg! Guys.. zelfs 633 zal ik gaan missen!! Net zoals alle lieve mensen daar!!

Nu iedereen het weet kan ik verder!
nog lekker als emotioneel wrak (tja het hakt er toch in hoor), gaan de stresskleppen open, de chaos stapelt zich op, druktemaker eerste klas is ook weer aanwezig en jeetje.. wat moet ik eigenlijk allemaal wel niet gaan regelen nu?! Gelukkig helpen paps en moes me met alles en delen we veel!!

Inmiddels is alles zo goed als geregeld :) Alle backpack spullen zijn in huis, nieuwe wandelschoenen zijn gekocht (en dat duurde even.. mooi is anders), Lakenzak is vermaakt, verzekering op orde,
en erg belangrijk.. mijn visum is binnen!

Ik ben er klaar voor!! :)